Bemutatkozom

2012.04.25. 10:34

 

 

Köszöntelek Kedves Olvasó!

 

Először is a blog nyitó bejegyzéseként úgy gondolom illik bemutatkoznom, és röviden ismertetnem, hogy miről is lesz itt szó. J

Friss diplomás leányzó vagyok, azt hiszem nem titok melyik egyetemen végeztem, de arról majd később… Budapesttől nem messze található nagyközségben élek, és a blog szempontjából legfontosabb információ, hogy jelenleg munkanélküli vagyok. Napjaim nagy részét a munkakeresés tölti ki: különböző állásportál böngészés, motivációs levelek és CV-k gyártása, folyamatos hullámvölgyekből való kikecmergés, az állandó tudattal való küzdés, hogy nem vagyok jó semminek, és hogy baromi kévés hely van, ahova jelentkezhetek, és ott se nagyon van rám szükség.

Szerintem nem csak én szembesülök nap mint nap ezekkel a problémákkal, hanem még biztos több százan (ezren) járnak ugyanebben a cipőben.

Ennek a blognak az lenne a célja, elsősorban hogy végre kiírjam magamból a folyamatos csalódásokat, hogy megosszam másokkal a tapasztalataimat, hogy végre ne csak a barátaimnak siránkozzak J

Ezen kívül talán figyelemfelkeltő célzata is van, hogy igen vannak még kitartó emberek, akik azon dolgoznak és küzdenek, hogy a csalódottságok ellenére, bár már éltek külföldön, mégis Itthon, saját hazájukban találják meg a boldogságot.

 A továbbiakban megírom Nektek blogos CV-met, milyen állásokra jelentkezem, milyen interjúkon voltam, mik a tapasztalatok, hogyan hidalom át a hullámvolgyeket és hogyan probálok pozitív maradni. Mindezeket igyekszem szórakoztatóan tálalni. 

Két álláshirdetés vagy jelentkezés között, szívesen várom a kommenteket, a ti történeteiteket.

A viszont olvasasra :D (pppfffff) 

A bejegyzés trackback címe:

https://requiemegyallasert.blog.hu/api/trackback/id/tr1004472344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMEK 2012.04.25. 18:32:12

Kedves JobSeeker!

Nem vagy egyedül! Én is pont ebben a cipőben járok. Most jutottam el oda, hogy keresgélni kezdjek az más álláskeresők tapasztalatai felől, mert hasonló tapasztalataim vannak, mint neked! Kicsit talán pikánsabbá teszi a dolgot, hogy van 20 éves munkatapasztalatom és HR szakon fogok végezni egy főiskolán. Viszont 4 hónapja munkanélküli vagyok... A CV-m-et többen átnézték, köztük HR-esek is! Korábban naponta 2-5 állásra küldtem pályázatot, mindig az "állásra" szabottan, kísérővel, stb. A legtöbb esetben még azt sem közlik, hogy megérkezett... Eddig 5 állásinterjún voltam. Tanúságos volt mind! Hiába tanulom a szakmát amit tanítanak köszönő viszonyban sincs a valósággal. Eddig egy alakalomtól eltekintve a HR-rel foglalkozó nem is szólt hozzám.
Ami lényegesebb, én a tettek embere vagyok! Keresem a megoldásokat, most például olyan szervezetet akik a munkanélkülieknek az érdekeit képviseli. Nem olyat aki pénzért ad tanácsot, hogy mit csinálj, hanem olyat akihez ingyen lehet fordulni kérdésekkel, esetleg felkészít az álláskeresésre, jogi-, esélyegyenlőségi segítséget nyújt, stb. A problémák zömét csak úgy lehet megoldani, ha gyökeresen megváltozik pár dolog, ehhez viszont egyedül kevés vagyok...
Szóval hajrá, nem vagy egyedül! Kitartás és várom a következő bejegyzésed, lehet én is beszállok én is, majd egy saját blogba!
Üdv:
Omék

JobSeeker 2012.04.25. 23:09:22

@OMÉK: Kedves OMÉK!

Nagyon szépen koszonom a biztatást, Jól esett. Eleggé hervasztó a helyzet az biztos, és az sem semmi hogy 20 év tapasztalattal nem lehet elhelyezkedni.
Mindig is kíváncsi voltam arra hogy vajon, mit tanul az akinek HRes diplomája van, hogyan kepzik oket és aztan hogyan használják a tanultakat a gyakorlatban. Ez talan kulon megerne egy blogot :) van mirol írni ebben a témában. Majd én is osztok meg nehány interjús HRes tapasztalatot. Holnap folytatom egy CV-vel blogger módra, aztan johet a szaftosabb téma :) Orulok, hogy olvasol, te vagy az elso kommentelom :D várom továbbra is hozzászólásaidat, tapasztalataidet, otleteidet :)
JobSeeker
süti beállítások módosítása